Anthonius van Veen

Veel betere communicatie en afspraken met de schouw nakomen

veel ging goed maar op 2 punten minder: 1) het was in het geheel niet duidelijk dat andere bedrijven dan Volta kwamen voor de schouw en voor de installatie. 2) het legplan zoals met de schouw afgesproken kon niet worden uitgevoerd omdat de panelen niet pasten. Dat vonden wij zeer vreemd en zeer vervelend omdat we uitgebreid over het legplan hadden gesproken.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

het bedrijf dat alles installeerde heeft goed werk geleverd

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig om te horen dat het legplan niet conform de offerte te plaatsen was. De schouw is er juist om zulke zaken te onderscheppen. We hebben elkaar inmiddels ook al telefonisch gesproken en nemen uw feedback hier intern mee, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Verder begrijp ik dat het vervelend is als het niet duidelijk is dat er een ander bedrijf komt installeren. Wij zullen dit voortaan beter communiceren aan de voorkant, Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 2.5/5