Robert stienstra

Betere communicatie tussen front en back Office

Alles duurt heel lang totdat dingen geregeld zijn januari geplaatst eind maart pas werkend

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Allemaal vriendelijk personeel

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Het traject heeft inderdaad langer geduurd dan normaal. Er dient namelijk eerst uitgezocht te worden wat de oorzaak is van de storing. Voor 99% is de storing de wijten aan de omvormer, in uw geval niet. Hier kwamen we pas achter nadat we de nieuwe omvormer hebben geïnstalleerd. De storing had te maken met een kabel die niet goed was aangesloten door het installatieteam. Het installatieteam is hier inmiddels ook al op aangesproken, zodat hier toekomstgericht beter op gelet wordt. We werken eraan om in de toekomst de gehele installatie goed na te lopen na de oplevering, zodat we bovenstaande storingen nog meer kunnen voorkomen. We hebben u inmiddels ook al gecompenseerd voor al het ongemak. We wensen u alsnog veel plezier met uw zonnepanelen! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust bereiken op onderstaand telefoonnummer:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1.5/5