MJAA Verhees

Zorgen dat er sneller belangrijke zegels geplaatst worden in de meterkast. Hierop bleef het hele proces van toegang tot portaal, toezending opleverformulier en rekening hangen. Er zat bijna 1,5 maand tussen installatie en uiteindelijke oplevering. Ook werd op het opleverformulier gemeld dat er bij aanvangwerkzaamheden sprake zou zijn geweest van beschadigingen. Dit werd niet met ons besproken en op het formulier stond ook niet toegelicht wat die schade dan zou zijn. Tot op heden heb ik daarover geen uitsluitsel omdat bij de installatieploeg nagegaan moest worden wat die aanvangsschade dan zou zijn.

hele systeem van observeren van opbrengst is goed, alsmede de kwaliteit van de omvormer als de zonnenpanelen

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

dat er veilig gewerkt werd, waarbij ook aandacht voor de corona regels

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 3/5