Bodelier

Als zaken niet lopen zoals ze horen, zorg dan dat je klanten gecompenseerd worden voor de overlast. De hoeveelheid aan uren die wij al besteed hebben aan thuisblijven voor herstelwerkzaamheden zijn enorm en nog altijd (na anderhalve maand) is het einde niet gekomen. Meer dan een enkele, gemompelde excuses hebben we niet gekregen van de klantenservicemedewerkers. Als we dit vooraf geweten hadden, hadden we nooit voor Volta gekozen. We overwegen ook hierover melding te maken bij de gemeente, de opdrachtgever voor het zonnepanelenproject.

Wel: gemak van aansluiten bij gemeenteproject. Niet: gebrekkige service, houd mijn hart vast als er ooit iets mis is met de panelen

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

De enige top was de medewerker die kwam inmeten: betrokken en vakkundig. Hij is de enige reden dat we niet overal maar 1 ster hebben gegeven

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat u de installatie als niet prettig hebt ervaren. Het is altijd vervelend als de installatie anders loopt dan uw verwachtingen. Uw reactie wordt dan ook teruggekoppeld naar de monteurs, zodat wij onze installatie traject kunnen verbeten. Wij doen er alles aan om onze dienstverlening te optimaliseren en wensen u veel plezier met uw zonnepanelen!

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1/5