Margreet Nijbroek

Ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Goede service

Vakbekwaam en vriendelijk

Keep up the good work.

Prijs kwaliteit. service is goed en goed bereikbaar.

Wat viel u in positieve zin op?

goede service, duidelijke communicatie, vlot en digitaal georganiseerd.

Zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam , als er iets is en je belt helpen ze zo snel mogelijk.

Vriendelijk

Ga zo door

Prima service

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke vakkundige monteur en snel werkend

Afspraken nakomen, het kost allemaal al meer dan genoeg !!!!
Afspraken nakomen, het kost allemaal al meer dan genoeg !!!!
Vanuit klantenservice meermaals via diverse kanalen gezeur over mijn oude ketel (en zelfs telefonisch op dreigende toon jegens mij reageren ivm onderhoud etc (heb het gesprek met deze lambal afgekapt) welke perfect werkt en meerdere monteurs adviseren hem te laten hangen zolang hij goed werkt. Die hele hybrid ketels van tegenwoordig is maar zooi!

Ik ben al van september aan het wachten op onderhoud. Had vorig jaar januari al moeten gebeuren. Januari 2022 was het laatste onderhoud. Hierover contact gehad -> sept 2023 wordt onderhoud gepleegd.... Ik ben al van september aan het wachten op onderhoud. Had vorig jaar januari al moeten gebeuren. Januari 2022 was het laatste onderhoud. Hierover contact gehad -> sept 2023 wordt onderhoud gepleegd. Het is april 2024!

Monteur was Vriendelijk en kundig

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Goedemiddag,
Wat vervelend om terug te lezen dat er miscommunicatie is geweest, onze welgemeende excuses. Wat fijn om te lezen dat de monteur vriendelijk en kundig zijn werk heeft uitgevoerd!

Bouwen

Ervoor zorgen dat jullie op tijd melding maken van onderhoud, ik heb nu zelf moeten melden om een onderhoudsbeurt te plannen

Ontzorgt

Wat viel u in positieve zin op?

De adviezen van jullie monteur

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw bericht.
Bedankt voor uw bericht.
We vinden het erg jammer dat wij nog geen melding hebben gemaakt van het onderhoud dat open stond. We vinden het fijn om te lezen dat de monteur u heeft voorzien van goede adviezen.

Voor nu geen tips

De service is goed,,monteur vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur wat onderhoud heeft gedaan kwam heel bekwaam en vriendelijk over

Anneloes Ellison

Nvt! Wij zijn tevreden

Snelle en goede service.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel reactie bij het maken van een afspraak. En fijne monteur!

geen zorgen, maatwerk, deskundig, netjes

vriendelijk, snel, keurig

Paul Rademaekers