Vriendelijk personeel.
Hout zich aan tijd.

Kunt u dit toelichten?

Het was onduidelijk waardoor de storing veroorzaakt is.
Ikzelf ben een leek op electriciteitsgebied.
De eerste monteur ontdekte een lekkage en adviseerde vervanging van de ketel.
De...
Het was onduidelijk waardoor de storing veroorzaakt is.
Ikzelf ben een leek op electriciteitsgebied.
De eerste monteur ontdekte een lekkage en adviseerde vervanging van de ketel.
De dag erna constateerden andere monteurs geen lekkage en hebben we besloten nu niks te vervangen. Nieuwe ketel pas bij volgende lekkage.

Geduld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Hebben jullie een apparaatje waarmee je kunt ontdekken welk apparaat kortsluiting geeft? Ik heb me sufgelopen om telkens in de meterkast te kijken of een schakeling omlaag gegaan was: nee dus. Hebben jullie een apparaatje waarmee je kunt ontdekken welk apparaat kortsluiting geeft? Ik heb me sufgelopen om telkens in de meterkast te kijken of een schakeling omlaag gegaan was: nee dus.
zoiets als een drugshond werkt😉

Reactie Volta Limburg Storing:

Dank voor uw feedback, helaas is er geen apparaat dat aangeeft dat kortsluiting geeft. Uiteraard is het vervelend dat u in eerste instantie verkeerd geïnformeerd bent maar het is fijn dat een... Dank voor uw feedback, helaas is er geen apparaat dat aangeeft dat kortsluiting geeft. Uiteraard is het vervelend dat u in eerste instantie verkeerd geïnformeerd bent maar het is fijn dat een lekkage niet het probleem was. Wij hopen dat u desalniettemin goed geholpen bent en willen u in de toekomst nog graag op de juiste manier van dienst zijn.

Ton Polman

Telefonisch vriendelijk en kundig geholpen

Kunt u dit toelichten?

Na telefonische melding lekkage expansie vat, dezelfde dag nog vervangen.

Wat viel u in positieve zin op?

Correcte en vriendelijke monteur gaf duidelijke uitleg over de gedane werkzaamheden.

Reactie Volta Limburg Storing:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Mark Koreman

Snel, efficient, behulpzaam

1 berichtje via mail was voldoende

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijkheid over eventuele kosten gezien het feit dat de ketel binnekort vervangen wordt

Geen tips

Reactie Volta Limburg Storing:

Ik word altijd goed en snel geholpen.

Kunt u dit toelichten?

Ik had een afspraak staan voor onderhoud. Intussen kreeg ik een storing. De afspraak is toen snel naar voren gehaald

Wat viel u in positieve zin op?

Snel geholpen. Deskundige monteur.

Ga zo door

Nick

M.V

Snel contact en snelle afspraak

Geen moeite hoeven doen

Snel contact

Ari C.

Prima en snelle service.

Prima en snelle service.

Wat viel u in positieve zin op?

Het gehele proces van melding tot oplossing storing.

Miriam Kurvers

Snel en prima geholpen

Kunt u dit toelichten?

1 telefoontje en snel een vriendelijke monteur.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel geholpen aan de telefoon en monteur.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Geen. Ging allemaal prima.

Peters

Snel geholpen bij de storing

Alles snel geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis en vriendelijkheid van de monteur