Ivo

Neem contact met me op.. Voor de zoveelste keer moet ik dat vragen.

Ik blijf met gemengde gevoelens zitten. Het was in het beginproces zeer lastig om een geschikte medewerker te spreken inzake vragen/onduidelijkheden ook na het bezoeken van de informatie avond. Deze avond was slecht te noemen vanwege er wederom iemand van Volta Solar niet aanwezig was. Dat was ook al het jaar daarvoor. Tijdens de montage is het niet gelopen zoals gewenst. Ik heb een aantal aanpassingen moeten doorvoeren aan de meterkast (dit op aangeven van Volta Solar). Tijdens de montage van de zonnepanelen werd het advies van de aanpassingen aan de meterkast te niet gedaan. De aanpassingen waar ik zelf een bedrijf voor heb laten langskomen werden zonder pardon omgewisseld. De wattage was te gering. Dit terwijl ene Tom mij het advies heeft gegeven. Hierop verwacht ik een tegemoetkoming.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Verwachtte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Gelieve contact met mij opnemen om bovenstaande om te turnen naar positieve feedback.
Er heerst een nare nasmaak die door middel van een gesprek opgelost kan worden. Met name de eigen incestering die gedaan is in de meterkast op advies van een mw. van Volta Solar. Dit is zeer kwalijk en dat heb ik laten opnemen in de werkbon. Maar tot op heden niets vernomen.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk dank voor uw reactie. Inmiddels hebben we contact gehad en is de onvrede weggenomen. Fijn dat nu alles duidelijk voor u is. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd telefonisch contact opnemen met het nummer op de sticker van uw omvormer staat.

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 1.5/5