Wat betreft onderstaand punt 1: aan de telefonistes/telefonisten laten weten dat, als een klant meldt dat een CO-melder zowat aan vervanging toe is, daarop te vertrouwen en de monteur te laten weten dat de CO-melder wellicht zowat aan vervanging toe is. De monteur kan dan daarop anticiperen.

Wat betreft onderstaand punt 2: de paar keren dat ik Volta Limburg recent heb gebeld was er steeds een klein half uur wachttijd. En tijdens die wachttijd geen enkele informatie over hoelang het nog zou kunnen duren voor er iemand aan de lijn zou kunnen komen. Dat is absoluut voor verbetering vatbaar.

Wat betreft onderstaand punt 3: blijkbaar klopt er administratief toch iets niet: na verzetting van de afspraak (8 oktober => 5 november) n.a.v. een telefoontje van Volta Limburg stond er vanochtend toch onverwacht opeens een monteur voor de deur. Ik hoop niet dat er op 5 november weer een voor de deur staat, want e.e.a. is vanochtend verder naar tevredenheid geschied. Ik wacht nog op een bevestiging van Volta Limburg dat de afspraak voor 5 november komt te vervallen.

1. Toen ik werd gebeld voor het maken van een afspraak (dat was op 24 september 2019),
heb ik aan de telefoniste gemeld dat de CO-melder in 2020 zou "verlopen",
en dat het, gezien het onderhoudsschema van de ketel,
verstandig zou zijn als de monteur een nieuwe CO-melder bij de hand zou hebben.

De telefoniste gaf te kennen dat ik t.z.t. maar moest bellen als de CO-melder begon te piepen,
en dat er dan een monteur zou komen om de CO-melder te vervangen.
Dat kwam mij uiteraard over als zeer inefficiënt,
en gelukkig is het vanochtend uiteindelijk ook anders gegaan.

Vanochtend: zodra ik de monteur had geattendeerd op de uiterlijke vervangingsdatum op de CO-melder,
liet hij weten dat hij hem zou vervangen; hij heeft de nieuwe wel apart uit de auto moeten gaan halen die,
waarom weet ik niet, niet bij mij voor de deur, maar een eind verder geparkeerd stond.

Als bij het maken van de afspraak een aantekening was gemaakt over de rookmelder,
had e.e.a. meer efficiënt kunnen verlopen.

2. Gisteren om 17:31 uur werd ik gebeld dat de monteur voor vanochtend zich ziek had gemeld en
of er een nieuwe afspraak gemaakt kon worden.
Op dat moment was ik aan het winkelen en had ik mijn agenda niet bij de hand;
er werd afgesproken dat ik terug zou bellen zodra ik thuis was.

Zodoende heb ik om 17:49 gebeld.
En toen heb ik een klein half uur moeten wachten voor er iemand aan de lijn kwam
(het "gesprek" duurde 25'41").
Gedurende die wachttijd was op geen enkel moment duidelijk hoe kort of hoe lang het nog zou kunnen duren voor er iemand aan de lijn kwam.
Geen "Er zijn nog ... wachtenden voor u" of "U bent nummer ... in de wachtrij".
Gezien de lange wachttijd (dat had ik bij terugbellen op 24 september ook al gemerkt) is dat geen prettige ervaring voor uw klanten!

3. Toen ik gisteren eindelijk iemand aan de lijn kreeg is er een nieuwe afspraak gemaakt,
En wel voor dinsdag 5 november 2019 vroeg in de ochtend.
Omdat vanochtend toch onverwacht uw monteur voor de deur stond, het onderhoud is verricht en de CO-melder is vervangen,
wil ik bij deze de afspraak voor 5 november annuleren.

Graag schriftelijke bevestiging van deze annulering (via e-mail of briefpost)
(ik ga er niet voor proberen te bellen en
ik hoop ook niet dat er op 5 november toch opeens een monteur voor de deur staat).

4. De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Ik heb aan via e-mail aan klantenservice@voltalimburg.nl het volgende laten weten:

heb ik aan de telefoniste gemeld dat de CO-melder in 2020 zou "verlopen",
en dat het, gezien het onderhoudsschema van de ketel,
verstandig zou zijn als de monteur een nieuwe CO-melder bij de hand zou hebben.

en dat er dan een monteur zou komen om de CO-melder te vervangen.
Dat kwam mij uiteraard over als zeer inefficiënt,
en gelukkig is het vanochtend uiteindelijk ook anders gegaan.

had e.e.a. meer efficiënt kunnen verlopen.

of er een nieuwe afspraak gemaakt kon worden.
Op dat moment was ik aan het winkelen en had ik mijn agenda niet bij de hand;
er werd afgesproken dat ik terug zou bellen zodra ik thuis was.

Zodoende heb ik om 17:49 gebeld.
(het "gesprek" duurde 25'41").
Geen "Er zijn nog ... wachtenden voor u" of "U bent nummer ... in de wachtrij".

En wel voor dinsdag 5 november 2019 vroeg in de ochtend.
wil ik bij deze de afspraak voor 5 november annuleren.

Graag schriftelijke bevestiging van deze annulering (via e-mail of briefpost)
(ik ga er niet voor proberen te bellen en

4. De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Periodiek onderhoud, Persoonlijk advies, Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Wij stellen het prijs dat u uw ervaringen met ons deelt, zodat wij gepaste actie kunnen ondernemen.
Zoals gisteren reeds per mail aangegeven is de afspraak op 5 november vervallen.
Onze excuses en nogmaals bedankt.

Score voor Volta Limburg Service en Onderhoud: 3/5