Nee

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Je hoeft zelf nergens op te letten, het zorgeloze is fijn.

Vriendelijke monteur, snel gewerkt

Bedankt voor uw reactie.
Wat fijn dat wij het comfort kunnen bieden om u volledig te ontzorgen!

Ga zo door!

Contact verloopt prettig. Je hoeft er niet aan te denken, medewerkers nemen zelf contact op voor een afspraak. Bovendien vriendelijke medewerkers en monteur.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijk, was op tijd en kreeg praktische tips!

Peereboom

Ga zo door

Conform afspraak en snelle service zonder extra kosten

Vriendelijk en correcte afhandeling

Ga zo door!

dit heb ik aangegeven met een cijfer 8

goede service en vakkennis

Voesten

Ze doen goed hun werk en zijn vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Ze weten goed wat ze doen

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw positieve review.
Wat fijn om te lezen dat de werkzaamheden van de monteur aan uw verwachtingen hebben voldaan!

Allers

Ga zo door

Vriendelijke en kundige medewerker

Keurig en vriendelijke medewerker

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor de genomen moeite m.b.t. de beoordeling.
Al onze medewerkers zijn gecertificeerd en helpen u kundig verder.

Tot nu toe geen slechte ervaringen.

Hele vriendelijke monteur.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor de positieve terugkoppeling!
We vinden het erg fijn dat er een vriendelijk monteur is langs geweest. Volta NXt heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan!

Geeft veilig gevoel, prijzen wel aanzienlijk gestegen in de loop der jaren.

Wat viel u in positieve zin op?

Betreffende collega heeft de ketel grondig schoongemaakt, dit was kennelijk ook nodig.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor de positieve terugkoppeling!
We hopen dit in de toekomst te behouden!

marc hanssen

goede service

Wat viel u in positieve zin op?

maken afspraak ging erg soepel

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het maken van de afspraak en de afspraak zelf. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Theunissen

Word nooit klant bij Volta.

Ik vernam van de onderhoudsmonteur dat de badgeizer niet meer onderhouden word door Volta.
Ik heb twee jaar premie betaald voor een onderhoudsbeurt en een reparatie word niet uitgevoerd omdat Volta geen onderdelen heeft van de badgeizer die Volta zelf in 2004 heeft geadviseerd om aan te schaffen.
Heb voor meer dan € 500,00 premie betaald. En nu geen reparatie.
Moet zsm beslissen in overleg met een adviseur (die nog moet komen) welke combie/ hr cvketel ik wil hebben
Vraag mij af wie deze kosten gaat betalen.

In een woord schandalig.

Niets

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Beste, Op het moment dat een geiser een bepaalde leeftijd passeert schrijven wij herhaaldelijk brieven en bellen wij de klanten om een vervanging te adviseren. Dit wordt ruim een aantal jaar... Beste, Op het moment dat een geiser een bepaalde leeftijd passeert schrijven wij herhaaldelijk brieven en bellen wij de klanten om een vervanging te adviseren. Dit wordt ruim een aantal jaar volgehouden en indien hier geen gehoor aan gegeven wordt en het toestel zijn einde nadert en er nog altijd geen vervanging akkoord is dan dienen wij helaas het toestel binnen een aanzienlijke tijd te vervangen door een adviseur langs te sturen voor een offerte. In het systeem zie ik dan ook helaas dat u deze brieven of telefoontjes van ons niet ontvangen heeft en begrijpen wij ook dat het vervelend is dat u onverwachts te horen krijgt dat u dient te vervangen. Het vervangen van deze geiser is echter wel noodzakelijk om de kwaliteit en service te waarborgen. Na telefonisch contact hebben wij afspraken met elkaar gemaakt die ik u tevens op de mail zal zetten. Mocht u zelf nog vragen hebben dan bent u uiteraard van harte welkom contact met ons op te nemen via: 088-0278920.
Met vriendelijke groet, Volta NXT