sjeng wenmakers

Verzorging van de werkplek kan beter. Voor plaatsing van bediening elementen, in de schoenen van de klant gaan staan.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Aan Essent gelieerd = m.i. zekerder. Hiermee bedoel ik dat er bij b.v. een storing of geschil een grote organisatie met een hogere afname aan ketels beter in staat is om gehoor te vinden bij de fabrikant van het product. Wat niet wil zeggen dat een kleine zelfstandige geen score van 10 kan behalen. Het verschil zit hem in het zoeken door mijzelf naar een zoo hoog mogelijke zekerheid.
Hiervoor heb ik nog 2 punten te vergeven of, misschien wil mijn familielid dat zelf wel doen.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Persoonlijk advies, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

het eind resultaat ziet er goed verzorgd uit.
werkt zoals hij moet werken

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Bedankt voor uw uitgebreide reactie. Volta is inmiddels volledig eigendom van Essent.
Wij zullen uw reactie doorgeven aan de juiste afdeling om onze werkprocessen en van de installateurs te optimaliseren. Excuses voor het ongemak.

Score voor Volta Limburg CV-ketels: 3/5