Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Tot nu toe geen slechte ervaringen.

Hele vriendelijke monteur.

Geeft veilig gevoel, prijzen wel aanzienlijk gestegen in de loop der jaren.

Wat viel u in positieve zin op?

Betreffende collega heeft de ketel grondig schoongemaakt, dit was kennelijk ook nodig.

marc hanssen

goede service

Wat viel u in positieve zin op?

maken afspraak ging erg soepel

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het maken van de afspraak en de afspraak zelf. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Theunissen

Word nooit klant bij Volta.

Ik vernam van de onderhoudsmonteur dat de badgeizer niet meer onderhouden word door Volta.
Ik heb twee jaar premie betaald voor een onderhoudsbeurt en een reparatie word niet uitgevoerd omdat Volta geen onderdelen heeft van de badgeizer die Volta zelf in 2004 heeft geadviseerd om aan te schaffen.
Heb voor meer dan € 500,00 premie betaald. En nu geen reparatie.
Moet zsm beslissen in overleg met een adviseur (die nog moet komen) welke combie/ hr cvketel ik wil hebben
Vraag mij af wie deze kosten gaat betalen.

In een woord schandalig.

Niets

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Beste, Op het moment dat een geiser een bepaalde leeftijd passeert schrijven wij herhaaldelijk brieven en bellen wij de klanten om een vervanging te adviseren. Dit wordt ruim een aantal jaar... Beste, Op het moment dat een geiser een bepaalde leeftijd passeert schrijven wij herhaaldelijk brieven en bellen wij de klanten om een vervanging te adviseren. Dit wordt ruim een aantal jaar volgehouden en indien hier geen gehoor aan gegeven wordt en het toestel zijn einde nadert en er nog altijd geen vervanging akkoord is dan dienen wij helaas het toestel binnen een aanzienlijke tijd te vervangen door een adviseur langs te sturen voor een offerte. In het systeem zie ik dan ook helaas dat u deze brieven of telefoontjes van ons niet ontvangen heeft en begrijpen wij ook dat het vervelend is dat u onverwachts te horen krijgt dat u dient te vervangen. Het vervangen van deze geiser is echter wel noodzakelijk om de kwaliteit en service te waarborgen. Na telefonisch contact hebben wij afspraken met elkaar gemaakt die ik u tevens op de mail zal zetten. Mocht u zelf nog vragen hebben dan bent u uiteraard van harte welkom contact met ons op te nemen via: 088-0278920.
Met vriendelijke groet, Volta NXT

Wim Smeets

Goede service

Vakmanschap

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Hamers R.

Correcte benadering en afhandeling afspraak

Correctheid van de monteur

M. Liu

Nvt

Prima service

Deskundigheid en vriendelijkheid

None

Very competent and friendly, talking in English is not a problem

professional and use of English

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

How nice of you to fill in these forms. We appreciate your opinion and we thank you for your time!

Janssen

Afspraak was tussen 8.30 en 12.00 uur fijner is als dit wat preciezer was

Snel en vakkundig

Vriendelijk

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Beste, dank voor uw review. Wij begrijpen dat dit een erg groot tijdsblok is en dit niet altijd even goed uit komt echter is het voor ons helaas niet haalbaar een preciezer tijdstip door te geven... Beste, dank voor uw review. Wij begrijpen dat dit een erg groot tijdsblok is en dit niet altijd even goed uit komt echter is het voor ons helaas niet haalbaar een preciezer tijdstip door te geven gezien er vaak afspraken voor en na gepland worden. Omdat deze afspraken kunnen uitlopen en hier ook reistijd tussen zit die wij niet altijd in de hand hebben kunnen wij helaas geen precieze tijd aangeven. Wellicht is het in het vervolg een idee om te vragen of de monteur u een halfuur of uur van te voren belt. Zo hoeft u uiteraard niet een hele ochtend of middag thuis te wachten. Wij hopen op uw begrip en danken u voor uw feedback!

Verouden

goed gewerkt