Boekingsprocedure

R.M.J. Bremer

Wij hebben op 20 oktober 2019 de wedstrijd Manchester United - Liverpool bezocht.

Sterke punten van dit bedrijf.

Supersnelle reacties op ieder moment van de dag. Waanzinnig nauwkeurig samengestelde package-deal, waarbij werkelijk
elk detail was meegenomen om onze 3 dagen tot topdagen te maken.
Nog nooit heb ik met zo'n goede reisorganisatie te maken gehad.
Zeer scherpe prijzen, dus m.a.w. de prijs/kwaliteit verhouding is top. Fly.be is een fantastische vliegmaatschappij gebleken die
voor heel weinig geld een meer dan prima service geeft.
Datzelfde geldt voor het meer dan klantvriendelijke hotel en zijn personeel, die voor werkelijk alles klaar stonden. Tips voor pubs, restaurants, bezienswaardigheden etc.
Met een heerlijke vleug Engelse humor die alle inwoners van Manchester zo eigen is. Supervriendelijke taxi-chauffeurs, bediendes met tattoos en piercing die er allemaal op uit waren je een fantastisch voetbalweekend te bezorgen.
Onze speciale dank gaat uit naar Patrick van Ulzen van VoetbalOnTour.nl
Zijn communicatie is perfect geweest en de door hem voorgestelde "gratis update" was zeer de moeite waard. Zowel voor mij zijn als mijn zoon leverde ons dat een voordeel op van 2x € 29,00 op. Dat bestond uit een gratis rondleiding door het stadion, een bezoek aan het Manchester United Museum en een kortingsvoucher van 10% op alle Manchester United outfits in hun
Man United Store in het stadion.
Bovendien bleek VoetbalOnTour aanmerkelijk goedkoper (€ 1.500,00) te zijn dan andere reisorganisaties.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Eigenlijk staat alles hierboven reeds beschreven.

Score voor VoetbalOnTour: 5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja