Boekingsprocedure

fam Doorn

Borussia Dortmund - Borussia M’Gladbach 19 oktober 2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Snel antwoord op vragen via de mail en kaartjes lagen keurig klaar in het hotel.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

We hebben een geweldige wedstrijd gezien. Super omdat ik een keer mee te maken, wat een sfeer. En gewonnen van de nummer 1! Wat ons tegenviel in het stadion is dat er enorm gerookt werd. We hebben ruim 2 uur continu in verschrikkelijke rooklucht gezeten. Heel vervelend, vooral met kinderen erbij maar kennelijk is dat nog normaal in Duitsland.
Verder was alles was prima geregeld. De kamers waren wat aan de kleine kant maar verder goed. Hotel lag wel een stuk van het stadion maar je kan gratis met het openbaar vervoer naar op zo’n avond dus dat was geen probleem. Je krijgt uitgebreide informatie bij je boekingsvoucher over de stad en het vervoer etc. Erg handig. Wij moesten achteraf nog 21 euro toeristenbelasting betalen in het hotel (klein tegenvallertje)maar krijgen dat netjes terug betaald door voetbalontour.
Het was een mooie ervaring met de jongens maar wij vinden het al met al wel erg prijzig, 1300 euro voor 1 nachtje in een hotel en 4 voetbalkaartjes.

Score voor VoetbalOnTour: 3.5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja