Boekingsprocedure

Michael Leuven

Everton - Manchester City 28/09/2019
Manchester United - Arsenal 30/09/2019

Sterke punten van dit bedrijf.

Scherpe prijs voor de pakketten en je krijgt(over het algemeen) waar je voor betaald. Neem je de upgraded plaatsen dan krijg je die ook daadwerkelijk.

Communicatie vanuit het VoetbalOnTour kan beter, je moet vaak achter je vraag/email aanzitten om een reactie te krijgen.

Beschrijf hier de ervaring van uw voetbalreis.

Oorspronkelijk zouden wij op Zondag (Everton - Manchester) en Maandag (Manchester United - Arsenal) als combireis bezoeken echter werd de wedstrijd van Everton naar de Zaterdag verplaatst vanwege de CL verplichtingen. Na wat heen en weer mailen is dit goed opgelost door VoetbalOnTour, kosten van de gewijzigde vluchten werden door hun gedekt wij hoefden enkel de extra hotelovernachting te betalen.

Bij aankomst in Liverpool verbleven we de 1ste nacht in een Appartement, waar wij bij aankomst hoorde dat wij een GBP 250 deposit diende te betalen, niet ideaal dus. De kaarten van de Everton wedstrijd waren in een Familievak, waar je enkel een frisdrankje kon krijgen, ook niet ideaal en niet welke wij geboekt hadden. Korte zijde was geboekt (om tussen de fanatieke supporters te zitten) en het Familievak was lange zijde. Uiteindelijk daar ter plaatse met de hoofdsteward geregeld (na bijbetaling) dat we naar de korte zijde konden.

2e Hotel in Liverpool en 3e nacht in Manchester waren prima en naar verwachting. Kaarten voor Manchester lagen keurig op ons te wachten bij aankomst in het hotel, en waren zoals besteld achter de goal en volledig naar tervredenheid!

Voor het algemeen was het wederom een geslaagde reis!

Score voor VoetbalOnTour: 3/5
Zou u ons aanbevelen? Ja