Vodatent

Shaula Barbosa

Super!

Beste Shaula,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat alles super is verlopen. :-)
Met vriendelijke...
Beste Shaula,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat alles super is verlopen. :-)

Nathalie

Al verschillende keren een safaritent geboekt via Vodatent. Altijd naar volle tevredenheid.

Beste Nathalie,
Bedankt voor je review! Super om te vernemen dat het altijd naar tevredenheid bevalt. We zien je graag terug op één van onze locaties van Vodatent.
Met vriendelijke...
Beste Nathalie,

Yanne

Vanuit Glamping voucher niet gecommuniceerd dat wij met z’n zessen op deze camping zouden verblijven. Hierdoor was de tent nog niet volledig klaar toen wij daar aankwamen, aangezien zij niet wisten... Vanuit Glamping voucher niet gecommuniceerd dat wij met z’n zessen op deze camping zouden verblijven. Hierdoor was de tent nog niet volledig klaar toen wij daar aankwamen, aangezien zij niet wisten dat wij zouden komen. Slecht vanuit Glamping voucher, goed opgelost vanuit Minicamping de Toerist

Beste Yanne,
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat uw accommodatie niet volledig klaar was toen jullie aankwamen.
Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om...
Beste Yanne,

Fam O

Goede communicatie

Beste Fam O,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de communicatie goed is verlopen.
Met...
Beste Fam O,
Rowan

Marischka

Prima ervaring!

Beste Marischka,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je het verblijf als prima ervaren hebt.
Met...
Beste Marischka,

hannah

Zeer goed en gezellig!!

Beste Hannah,
Bedankt voor jullie mooie review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie de ervaring met Vodatent als positief ervaren hebben.
We hopen...
Beste Hannah,
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op een van onze leuke campings!

van't Hof

Prima tent met alles erop en eraan!

Beste Clazien,
We hopen...
Beste Clazien,
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op een van onze leuke campings!

Oonk

Camping Gorisdijksehoeve

Beste,
Wat fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor je review en we zien jullie graag nog eens terug!
Groetjes,

riversite appeltern

De tent is geweldig ,alleen de uitbaters daar ben ik niet zo tevrede over , geen controle bij het verlaten en daarna een mail dat we de tent niet goed hebben achter gelaten, terwijl ik zeker weet... De tent is geweldig ,alleen de uitbaters daar ben ik niet zo tevrede over , geen controle bij het verlaten en daarna een mail dat we de tent niet goed hebben achter gelaten, terwijl ik zeker weet dat we dat wel hebben gedaan , maar iedereen kan snachts in die tenten , er word niet op gecontroleerd en alles staat open

Beste,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de tent naar wens was! Wat jammer om te vernemen dat het contact met de camping niet naar wens is gelopen. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com

Andy Fernandes

Fijne camping met duidelijke afspraken

Beste Andy,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en dat jullie genoten hebben op de camping! Bedankt voor je mooie review en we zien jullie graag nog eens terug!...
Beste Andy,
Groetjes,