8.2/10

Raymond Nijeboer

Prima advies en snelle levering

Gerton Jansen

Super snel geregeld via website en telefoon

Snelle service

Jan Rond

Prima spullen en goede service

Bijma

Wat we besteld hebben is netjes geleverd er was één probleempje dat er wat miste maar dat is netjes opgelost door ze

Ga zo door

De servers is goed

Gert Willigenburg

Fantastische ervaring net even dat tandje extra service Gaaspanelen werden pas woensdag geleverd ik wilde ze graag deze zaterdag afhalen, ze werden gewoon even bij een andere vestiging opgehaald... Fantastische ervaring net even dat tandje extra service Gaaspanelen werden pas woensdag geleverd ik wilde ze graag deze zaterdag afhalen, ze werden gewoon even bij een andere vestiging opgehaald zodat ik gewoon al het materiaal op zaterdag kon ophalen. ik hoop dat jullie genoten hebben van de koeken😁😁

Super service

Hubrien Vogelaar

Uitstekend

Van Coeverden

Zeer goed en vlot

Erik

Heel tevreden! Na een foute bestelling door wat onduidelijkheid in de beschrijving van het product hebben zij dit heel snel en naar volle tevredenheid opgelost.

Service

Oude Vrielink

Vriendelijk en snel

Arie van Tooren

Dit is de eerste keer en zeker een positieve. Wel een vreemde wijze transport. Mail van van Heugte met levermoment 23.00 -02.00 uur op 16 feb. uiteindelijk door een andere transporteur om 10 uur ‘s... Dit is de eerste keer en zeker een positieve. Wel een vreemde wijze transport. Mail van van Heugte met levermoment 23.00 -02.00 uur op 16 feb. uiteindelijk door een andere transporteur om 10 uur ‘s morgens op 16 feb. voor de deur. Leverantie overigens perfect.

Transport info beter

Flexibele opstelling van medewerkers