Janssen

Wat een grote oplichtingsbende,hunzelf massa is kassa, en zo traag als dikke stront door klein gat, waardoor bijna vlucht gemist

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemorgen,
Zoals we via de mail hebben besproken is uw reserveringsbevestiging gewoon verzonden, dit hebben we uitvoerig gecontroleerd via alle beschikbare systemen. Wij kunnen niet inzien of deze bevestiging in uw postvak-in is ontvangen of in uw spam-box. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw spam te controleren, mocht de bevestiging hierin ontvangen zijn.
Daarnaast heeft u 5 maanden de tijd gehad om ons te contacteren, mocht u de spam-box niet gecontroleerd hebben. Wij hadden u graag nogmaals een bevestiging toegestuurd en hierbij kunnen vermelden dat u ook uw spam dient te checken.
Het is achteraf wel heel makkelijk om ons te beschuldigen van oplichting wanneer u de bevestiging wél ontvangen heeft en de genoemde 5 maanden niet heeft gebruikt om ons überhaupt maar één keer te contacteren.
Bij deze willen we u vermelden dat we het niet eens zijn met uw beschuldigingen en geen verdere actie zullen ondernemen.
We wensen u een fijne dag.
Vliegen en Parkeren

Score voor Vliegen en Parkeren: 1/5