jacqueline

Afgelopen nacht auto geparkeerd bij vliegveld Düsseldorf. Er stonden hele rijen mensen te wachten. Bleek dat de vervoerder niemand met de shuttle naar het vliegveld wilde brengen! Uiteindelijk is dit onder dwang van de politie toch gebeurd. Echter durfde niemand zijn autosleutels meer af te geven. Er is nu gedreigd dat mijn auto weggesleept gaat worden. Dus zeer slechte ervaring en de angst dat mijn auto er niet meer staat als we terug komen van vakantie!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Jacqueline,
Bedankt voor het achterlaten van een review. We hebben u inmiddels ook via e-mail gecontacteerd over deze zaak.
Wat vervelend om te horen dat er zelfs politie ter plaatse moest komen voor het vervoer naar de luchthaven. Dit hebben we nog niet eerder gehoord en was dus misschien een samenkomst van gebeurtenissen.
Het klopt inderdaad dat u uw autosleutels moet afgeven bij deze parkeeraanbieder, zodat zij het terrein beheersbaar kunnen houden. Dit bedoelde de chauffeur waarschijnlijk met het wegslepen van auto's om plek te creëren. Dit is echter nog nooit gebeurd voor zover wij weten.
Ik verwacht dus dat uw auto er bij terugkomst gewoon nog staat en dat hier niets mee gebeurd.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Score voor Vliegen en Parkeren: 1/5