M, Lekkerkerker

Wij hebben onze auto een maand laten parkeren bij frankfurt. De prijs was erg aantrekkelijk. Echter toen wij 30 min van tevoren belden om aan te geven dat we bijna op het vliegveld waren moesten we nog twee keer terug bellen 10 minuten van tevoren en 5 minuten van tevoren. Vervolgens hebben we alsnog een half uur gewacht voordat onze auto werd opgehaald. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Hiernaast was de telefoniste zeer onvriendelijk. Wederom meer dan een half uur gewacht. Onze auto stond er, maar er was niemand om onze sleutel te overhandigen. De volgende keer ga ik toch naar een andere organisatie kijken.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste M. Lekkerkerker,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te horen dat het parkeren niet naar wens was.
Het kan inderdaad voorkomen dat u even moet wachten bij het afgeven of terugkrijgen van uw auto. Ook de parkeeraanbieders rondom de luchthaven hebben last van de drukte.
Als het goed is heeft u van ons ook een uitnodiging ontvangen om de parkeeraanbieder te beoordelen. Wellicht kunt u uw review daar ook delen, om toekomstige klanten te helpen met het maken van een keuze. Mocht u deze uitnodiging niet kunnen vinden, dan stuur ik u graag de link om een review over Frankfurt Valet Service achter te laten.
We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn met een andere parkeeraanbieder.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Score voor Vliegen en Parkeren: 1/5