Jaco

Nooit meer vliegen en parkeren.
Wanneer je annuleert ivm corona is het lastig om je geld terug te krijgen. Er wordt gevraagd 18 maanden te wachten om eventueel een nieuwe parkeerplaats te boeken. Als je na 18 maanden geen nieuwe reservering hebt gemaakt zou je automatisch je geld terug krijgen minus 15%
Vanzelf gebeurd het natuurlijk niet, dus maar eens om mijn geld gevraagd. Antwoord: we hebben uw bankgegevens gewist . Hoe hadden ze dan automatisch willen terug betalen (???)
Opnieuw bankgegevens doorgegeven maar na 2 maanden nog steeds geen geld terug.
Steeds gebruiken ze andere excuses.
Nu mijn rechtsbijstandsverzekering maar ingeschakeld.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Jaco,
Jammer om te horen dat u niet meer gebruik gaat maken van onze diensten. We begrijpen dat het onwerkelijk lang duurt. Helaas zijn we, zoals eerder via de e-mail besproken, afhankelijk van onze boekingspartner Mobian met het terugstorten van de coronavouchers. Waarom dit zo ontzettend lang moet duren begrijpen wij ook niet.
Wat betreft het wissen uw bankgegevens: dit heeft met de privacywetgeving te maken. Hier hebben wij geen invloed op, omdat dit wettelijk zo bepaald is zodat we niet zomaar en altijd uw betaalgegevens in kunnen zien. Dat automatisch terugbetalen bleek inderdaad niet mogelijk, dit was een inschattingsfout toentertijd.
Ik hoop dat u ons wilt geloven dat we er echt mee bezig zijn en bovenop zitten, maar toch nog even moeten afwachten tot Mobian deze enorme drukte met het terugstorten van duizenden coronavouchers heeft ingehaald.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Score voor Vliegen en Parkeren: 0.5/5