Mexico TC BV

Ik voel me belazerd. Ik Google vallet parking krijg een keuze menu van Vliegen en parkeren hierover om uit te kiezen. Na reservering blijkt het geen valet te zijn en weigert V&P mijn reservering te cancelen. Waardeloos bedrijf dat opzettelijk z'n klanten verkeerd informeert

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service.
Zoals we via de mail al hebben besproken is er tijdens uw proces duidelijk zichtbaar geweest dat er geen valet services beschikbaar waren en u enkel kon kiezen uit shuttleservices. Dit is meermaals aangegeven op de website, het reserveringsformulier en het reserveringsoverzicht.
Conform onze annuleringsvoorwaarden was u tevens te laat om de reservering te annuleren. Deze voorwaarden zijn in samenspraak met onze partners en parkings opgesteld en staan ook duidelijk vermeld op onze website. Daarnaast had ProPark uw reservering al te graag aangenomen, hierbij moest u enkel genoegen nemen met een shuttleservice in plaats van een valetservice.
Uiteindelijk heeft u zelf meerdere malen over onze meldingen, informatie en service-uitleg heen gekeken. Wij zijn het dan ook niet eens met uw beschuldigingen en zullen geen verdere actie ondernemen omtrent uw klacht.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Klantenservice Vliegen & Parkeren

Score voor Vliegen en Parkeren: 0.5/5