JAN HEYLEN

Heb gereserveerd voor “ eco “ parking te Charleroi.
Mijn aankomstdatum moest ik veranderen en heb een mail verstuurd naar vliegenenparkeren.
Geen antwoord.
De dag nadien heb ik een herinneringsmail verstuurd en kreeg als antwoord: bel zelf naar de parking.
Een teruggave van de financiële vergoeding was niet mogelijk.
Bij aankomst aan de parking moest ik vaststellen dat deze gesloten was.
Een parking kan je het niet noemen, meer een verouderde betonplaat met enkele wagens.
Zeker geen aanrader.
Heb uiteindelijk telefonisch contact opgenomen met het kantoor. Onvriendelijk, geen gehoor naar de klant.
Één keer...... nooit meer.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste meneer Heylen,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Ons systeem is zo ingericht dat uw reservering 24 uur voor aanvang niet meer gewijzigd kan worden, zodat de parking geen last-minute wijzigingen kan missen. Omdat u toch iets wilde wijzigen, verzochten wij u vriendelijk om dit direct bij de parking te doen. Op deze manier is de parking namelijk meteen op de hoogte van de wijziging.
Verder geeft u aan dat de parking gesloten was. U kwam echter 15 minuten voor uw reservering aan op de parking. De parking was niet gesloten en de chauffeur heeft u verteld dat hij bezig was met het wegbrengen van andere klanten. Hij vroeg u om 15 minuten te wachten, zodat hij u verder kon helpen op het tijdstip dat u gereserveerd had.
U heeft er voor gekozen om geen gebruik te maken van de parking omdat u niet wilde wachten op de chauffeur, terwijl u te vroeg aanwezig was. Dit is helaas uw eigen keuze en verantwoordelijkheid. Wij hebben contact opgenomen met de parking, maar zij gingen niet akkoord met een restitutie. Zonder akkoord van de parking, kunnen wij helaas niets voor u doen.
Charlotte - Klantenservice Vliegenenparkeren

Score voor Vliegen en Parkeren: 0.5/5