Bij afrekening van de reservering blijkt er opeens € 6,30 bovenop de parkeerkosten te zijn berekend. Bij navraag bij Park&Fly blijkt dit bedrag door uw vergelijkingssite te zijn ingehouden. Dit was niet tevoren aangegeven. Kwalijk.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Hartelijk dank dat u uw parkeerplaats via Vliegen & Parkeren heeft gereserveerd.
Wij willen graag even inhoudelijk terugkomen op uw review. U geeft aan dat er extra kosten zijn doorberekend tijdens afrekening van de reservering. Allereerst willen wij vermelden dat wij de prijzen bij Park & Fly niet zelf beheren, dit wordt namelijk door Park & Fly gedaan. U heeft dus helaas foutieve informatie doorgekregen.
Het verschil in tarieven kan eventueel zijn opgetreden wanneer u de tijden heeft ingevoerd. Park & Fly rekent namelijk tarieven per dagdeel en niet per dag. Hierdoor kan het tarief hoger of lager uitvallen wanneer u uw specifieke tijden invoert. De tijden staan automatisch ingesteld op ongeveer 2 uur vanaf het moment van zoeken.
Wij betreuren het dat u onze service negatief heeft ervaren, we hopen toch dat we op deze manier wat meer duidelijkheid hebben kunnen scheppen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag via info@vliegenenparkeren.nl.
Charlotte - Vliegen en Parkeren

Score voor Vliegen en Parkeren: 1/5