Jan Willem

Wij zullen geen gebruik meer maken van de diensten van vliegenenparkeren.nl. We hadden gereserveerd en betaald (Dussledorf) maar eenmaal aangekomen, bleek er geen reservering door zijn gekomen, en konden alleen parkeren als we opnieuw betaalden. Vliegenenparkeren was niet bereikbaar op dat moment. Auto ergens anders neergezet (P5), en ze beloofden dat we de kosten terug zouden krijgen. Helaas zitten we nog steeds te wachten op het geld!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemorgen Jan Willem,
Zoals vanochtend telefonisch besproken, is het geld onderweg. Helaas kunnen we geen banktransacties versnellen. We hopen en verwachten dat het eind van deze week of begin volgende week uiterlijk op uw rekening staat. Wij vinden het net zo vervelend als u dat dit zo lang moet duren.
Uw boeking stond goed in ons systeem en ook juist bij de parking in het systeem. Waar het dus fout is gegaan op moment van uw aankomst, is reeds onduidelijk. We zijn dat aan het uitzoeken. Vooralsnog, staat de parking op inactief op ons platform. Omdat we dit willen voorkomen bij andere klanten en de kwaliteit van onze service willen waarborgen.
Meer dan bovenstaande maatregelen kunnen we helaas niet nemen. We hopen u - met de terugstorting van een bedrag dat twee keer uw oorspronkelijke boekingsbedrag bedraagt - een passende oplossing te hebben geboden. Nogmaals onze excuses van uw parkeerervaring, we hopen u in de toekomst toch weer van dienst te mogen zijn.

Score voor Vliegen en Parkeren: 1/5
Zou u VliegenenParkeren.nl aanbevelen? Nee