Wijnand Overeem

Mij word gevraagd een revieuw te schrijven, meestal ben ik daar niet zo van, maar bij deze maak ik een uitzondering. Aangezien we met de situatie corona te maken hebben gekregen en ik dus minder kans op beweging heb dan in gewone doen moest ik op zoek naar een oplossing. Icare, medipoint etc waren niet meer te benaderen, dus op zoek naar een andere oplossing, en zo kwam ik terecht bij Vital
Today en ben in gesprek gegaan met Jeroen van der Voort. Ik heb hem de situatie uitgelegd, en samen kwamen we op het idee om de vitalfit te gaan proberen, kon binnen 3 dagen geleverd zijn als ik via email mijn adres gegevens zou doorgeven. Dit gedaan, en idd precies 3 dagen later had ik de VitalFit in huis, wat een geweldig apparaat, goed voor benen en armen. Ik heb al eerder te maken gehad met zo n soort apparaat ivm fysio, maar dit was toen een apparaat met een band die heel snel wegsleet, en die niet lekker werkte, maar mij is via de telefoon aangegeven dit is met vliegwiel, loopt geruisloos over dus geen problemen, en eerlijk is eerlijk, dit apparaat voor deze prijs overtrof mijn stoutste verwachtingen, ik heb zelf 2 groepen op facebook waar ik mensen van hen diabetes type2 afhelp, en daarom mijn leden ook op de vitalfit gewezen, want men vergeet dat niet alleen de corona er is, door ons voedsel en minder beweging staan vele ziektes op de loer, zoals diabetes type2 en andere kwaaltjes, want alles valt en staat met een gezonde leefstijl, en met dit apparaat gaat me dat zeker lukken. En vergeet niet, in het huidige klimaat van supermarkten en bewerkt voedsel komen er elke dag minimaal 180 diabetes diagnoses bij, en met dit apparaat kan je dat mooi helpen voorkomen, dus lekker aan het werk thuis achter je bureau, schaf dit apparaat aan, en trap je zelf gezond terwijl je gewoon aan het werk bent. Over het pakket dat geleverd word kan ik heel kort zijn, simpel in elkaar te zetten, weg wijst zich vanzelf, en alles word netjes bijgeleverd, dus niet bang zijn dat je gereedschap niet pas, nee, alles werkt prima, en je hebt er een lange tijd plezier aan. Dus nogmaals Jeroen van der Voort, dank je wel voor de uitleg en het meedenken in mijn situatie, en vooral de snelle levering. En of ik jullie zou aanbevelen lijkt me duidelijk. Als het goed is komt er al een bestelling bij binnenkort. Succes, en nogmaals bedankt voor de service, hier bij dit bedrijf zijn er nog mensen die naar je Lui - St - Eren en je als mens zien ipv als object.

Score voor Vital Today: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja