Matig

Reactie Viper Medical:

Beste meneer Dijkgraaf,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij gebruiken uw feedback om de service richting u, onze klant, te verbeteren.
Wat vervelend om te horen dat u het gevoel heeft dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. U geeft in uw review aan dat u een naar achteren oplopende ribband heeft besteld van DonJoy. Echter, wanneer ik in uw bestelling kijk, zie ik dat u het mannenmodel besteld heeft. Zoals in de productomschrijving staat aangegeven, is bij het mannenmodel de voor- en achterkant even breed. Alleen het vrouwenmodel heeft een band die naar achter oplopend is. Verder klopt het dat er op de verpakking Procare vermeld staat. Procare is namelijk een merklijn van DonJoy. U heeft dus wel het artikel ontvangen dat u bij ons besteld heeft.
Wij vinden het erg vervelend dat dit voor u niet duidelijk was met de huidige omschrijving bij het artikel. U gaf aan weinig tijd te hebben, maar het is natuurlijk wel mogelijk om de ribband te retourneren, als deze niet is gebruikt. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit uiteraard graag van u.
Team Viper Medical

Score voor Viper Medical: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: