Produkt is prima maar de communicatie, nadat het product niet bij ons werd geleverd maar elders, kan veel beter.

Reactie Viper Medical:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Uw feedback gebruiken wij om de service richting u, onze klant, te verbeteren.
U geeft aan dat uw pakket elders geleverd was. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest: omdat het medische producten betreft, zorgen wij ervoor dat er voor de pakketten getekend moet worden door de ontvanger. Ik zie in mailconversaties dat uw buurman hiervoor getekend heeft. Dit is erg vreemd en zou niet moeten kunnen bij PostNL. Wij hebben daarom een klacht hierover ingediend.
Ik zie daarnaast dat het pakket de volgende dag is gebracht door uw buurman. Dat is erg fijn en het is goed te lezen dat het product bevalt. Hier streven wij naar!
Mocht u nog vragen of verzoeken hebben met betrekking tot uw product of onze service, dan vernemen wij dit graag. Wij staan per mail (info@vipermedical.nl) of telefonisch (050 549 1081) voor u klaar om u verder te helpen.
Team Viper Medical BV

Score voor Viper Medical: 2/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: