Helaas stond er foutieve informatie op de website wat betreft de voorraad. Het product bleek toch niet op voorraad te zijn.... vervolgens zou dit later geleverd worden. Nadat ik gebeld had heb ik re horen gekregen dat dit inderdaad verkeerd stond en dat ik de week erop het pakket zou ontvangen. Wederom was deze datum niet gehaald, maar geen mailtje of telwfoontje van Vijverleven.... Dus weer gebeld en wat bleek, nog langer wachten. Uiteindelijk is het product 1,5 week later bezord in plaats van de op de website vermeldde 1 werkdag. Maat geen excuus briefje of wat dan ook. Wel telefonisch maar alleen omdat ik zelf contact zocht.

Reactie VijverLeven.nl:

Helaas heeft u bestelling een vertraging opgelopen, we hebben u per email onze excuses hiervoor aangeboden. Echter heeft dit u niet kunnen bevredigen, dus bij deze nogmaals mijn excuses voor de opgelopen vertraging, daarnaast wil ik u bedanken voor de feedback. Wij proberen dagelijks de processen te verbeteren. Ondanks alles wens ik u veel plezier met uw aankoop. Groetjes Harro

Score voor VijverLeven.nl: 2/5