Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Teresa Jong

Vreselijk slecht. Als ik alles van te voren had geweten had ik het absoluut niet gedaan. Er is op alle mogelijke manieren over mijn grenzen heen gegaan en eigenlijk ben ik alle vertrouwen in ooit nog een goede tandartsbehandeling verloren. Weer een slechte ervaring met een hulpverlener die het niet begrijpt en over mijn ervaring heenkletst. Om over de bijwerkingen na behandeling nog maar te zwijgen

Het is nu 3 dagen na behandeling en ik voel me buitengewoon slecht. Ik kan niet eten, heel weinig drinken, vloeibaar voedsel lukt niet, ik heb geen gevoel in mijn mond, neus en wangen, ik heb de blaren op mijn tong waar ik op heb gebeten omdat ik het niet voel,keelpijn , moeite met slikken waardoor de helft er weer uitloopt, tanden die ik niet op elkaar kan krijgen omdat het gevoel volledig weg is, en wat ik wel voel is alleen maar pijn op de weinige plekken waar de verdoving wel is uitgewerkt. Mijn beet klopt niet meer waardoor ik niet meer kan kauwen en zelfs een kop soep krijg ik niet meer weg. Ik voel me verschrikkelijk.

Alles wat mij tot mij maakt is weg!! Mijn gezicht is niet meer van mij, mijn gebit is niet meer van mij, mijn tanden zijn niet meer van mij, mijn keel is niet meer van mij, ik kan me niet eens meer verstaanbaar maken omdat mijn stem ook niet meer van mij is, en het ergste van alles is dat ik nergens serieus in wordt genomen omdat iedereen loopt te kwelen "dat het zo mooi is geworden."

Het is vreselijk. Als ik dit van te voren allemaal had geweten was ik hard weggelopen en had ik de behandeling NIET ondergaan!!

Heb je nog tips voor ons?

Als ik het van te voren had geweten had ik het nooit gedaan. Een betere voorlichting was echt wel op zijn plaats geweest.

Reactie VieDenta Kliniek:

Beste Teresa,
Wij schrikken eerlijk gezegd wel een beetje van jouw reactie, aangezien wij tijdens het contact dat we na de behandeling met jou hebben gehad, niet hebben gehoord dat deze situatie door jou op zo'n vervelende manier werd ervaren. Gelukkig hebben we ondertussen uitgebreid telefonisch contact met elkaar gehad en gaan we er uiteraard voor zorgen dat jij weer een goed gevoel en vertrouwen krijgt in jouw eigen gebit!
Een tandheelkundige behandeling onder narcose is niet niks en het herstel wordt ook door iedereen op een andere manier ervaren. Weet in ieder geval dat wij klaarstaan voor iedereen en er alles aan doen om jouw herstel zo goed mogelijk te laten verlopen. Hierin helpen wij jou dan ook graag. Het is jouw leven en jouw lach en wij dragen er graag een steentje aan bij om die lach weer op jouw gezicht terug te brengen.
Voor nu heel veel beterschap gewenst en tot binnenkort!
Groet,
Team VieDenta Kliniek