Stephan

Bestellen ging makkelijk! Daarna was het een “bijzondere” ervaring. De vervoerder uit Duitsland spreekt geen Engels. Gelukkig kan ik een beetje Duits, maar anders heb je een uitdaging.
Afspraak gemaakt, maar ik werd een dag eerder gebeld dat de vervoerder bijna voor de deur stond.
Ik woon in een appartementencomplex, maar de twee pallets konden niet voor mijn deur afgeleverd worden, waardoor ik 2 uur bezig ben geweest met sjouwen.
Dan de keuken in elkaar zetten.
De keuken is NIET verstelbaar. De kasten zet je in elkaar en staat dan op goede hoogte, je moet echter wel een vloer hebben die overal waterpas is! De ruimte onder de kasten voor het leidingwerk en afvoer is te klein, waardoor we alles moesten ombouwen.
Ook zou het makkelijk zijn als er duidelijk gecommuniceerd wordt dat de zwanenhals ontbreekt bij de gootsteen en er geen filter meegeleverd wordt met de afzuigkap (het is te vinden bij de beschrijving, maar dan moet je even goed lezen).
Ikzelf had wat vragen, maar de ene medewerker verteld dit en de ander weer wat anders. Uiteindelijk wel goed gekomen..
Alles bij elkaar zou ik het zeker geen tweede keer meer overwegen. Dit heeft puur te maken met dingen die niet duidelijk zijn wat er wel en niet geleverd wordt en bijvoorbeeld het verstellen, waardoor je te vaak voor verrassingen komt te staan.

Score voor Via-Direct: 2/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee