Vesta.nl

Aantrekkelijke aanbiedingen
Informatie voorziening
Levertijden

Harald Neumann

Wij hebben in Oktober 2018 een kast besteld bij de Firma Vesta, deze is begin Januari 2019 door de mensen van Vesta zelf ingemeten, vandaag 25-2 wordt de kast geleverd de heren van vesta waren vroeg aanwezig maar de kast zou niet door onze ingang naar binnen kunnen, er moet een lift bijkomen,voordat ze een lift bestellen controleren de heren de maten nog even wat blijkt de bestelde kast is een meter te groot dus plaatsen van de kast gaat niet lukken vandaag. Uiteindelijk worden we uitgenodigd bij de Vesta om te kijken wat de mogelijkheden zijn, eerst wordt er nog even een verwijt gemaakt dat wij het zelf ook wel hadden kunnen zien dat deze kast nooit zou passen? Erg vreemd zo’n opmerking maar goed. Dan wordt er voorgesteld een deel te plaatsen en een ander deel bij te bestellen, met een levertijd van 8 weken, waarop wij zeggen hier gaan we over nadenken maar kunnen jullie ons iets compenseren want ja wij gaan verhuizen 1-3-2019 en hebben geen kasten maar dit was o met de directie overlegd dat doen we niet wij mogen annuleren of krijgen een kast die we niet past. Een hele vreemde zaak het enige wat we hebben gekregen is de oprechte excuses van de verkoper en de directie liet zich niet zien wat een onderneming!

Heel veel

Score voor Vesta.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Maat kast