Erika Carlsson

I find the translations take long and I do not find it professional that a non-native speaker translates into English (or any language actually). When I worked in this field the unwritten rule was... I find the translations take long and I do not find it professional that a non-native speaker translates into English (or any language actually). When I worked in this field the unwritten rule was that you should never translate into a language which is not your mother tongue. As far as I know this is still the standard with serious translation agencies. (My sister is a translator as well).

Rabobank

Goed vertaling en vlotte afhandeling/contact.

Uitstekend, zeer klantvriendelijk

nazorg

Jan / Rabobank

Snel en goed geleverd

MediaMonks

Niks op aan te merken. Precies hoe ik het zou willen.

TNO

Positief tot nu toe, maar het mag wat sneller

Communicatie, Kwaliteit

Snelheid

Reactie Acolad Netherlands:

Beste meneer van den Heuvel,
Bedankt voor uw review. We waarderen uw input en de tijd die u hiervoor heeft genomen.
We bespreken de deadline van de projecten altijd in overleg en we hebben...
Beste meneer van den Heuvel,
We bespreken de deadline van de projecten altijd in overleg en we hebben uw deadlines tot nu toe altijd gehaald. Mocht er nóg meer spoed vereist zijn dan kunnen we altijd zoeken naar een passende oplossing.
We vragen na de vertaling standaard om afleveropmerkingen ivm nazorg. Als u dan ook in de toekomst na een vertaling nog vragen hebt, laat het ons weten.
Vriendelijke groet,
Livewords.

Schut van de Ven Notariskantoor

Fijn contact en nauwkeurige en snelle service

Snelle en goede service

nvt

-nazorg is niet van toepassing, facturatie is vooraf, daarom 1 ster
-nazorg is niet van toepassing, facturatie is vooraf, daarom 1 ster
-in begin van relatie is mijn mail in spam vertaalbureau terecht gekomen met vertraging tot gevolg; inmiddels wordt mijn emailadres herkend door de administrator, vandaar geen 4 maar 2 sterren

Zorg er voor dat mail van klanten niet in de spam van vertaalbureau komt, dat zorgde bij mij namelijk voor onwenselijke vertraging in dienstverlening.

Reactie Acolad Netherlands:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback! We stellen het enorm op prijs.
We betreuren het dat uw vertaalproject vertraging heeft opgelopen omdat uw mail in onze spamfolder vast zat.
Mede...
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback! We stellen het enorm op prijs.
Mede dankzij uw melding zijn de problemen met het spamfilter aangepakt en inmiddels opgelost.
Verder geeft u een lage waardering aan de nazorg omdat de facturatie van tevoren was.
Vooraf factureren is bij particuliere klanten de regel, echter is dat niet onze nazorg.
Nazorg is de mogelijkheid tot feedback, vragen en dat soort gerelateerde zaken. Deze nazorg is uiteraard op u gewoon van toepassing.
Vriendelijke groet, Livewords.