Mieke Jansen

Beste Verspreiden.com,
Op 30 januari 2017 heb ik bij uw bedrijf mijn bestelling geplaatst betreffende mijn flyer en het verspreiden ervan.
Deze werd door u gedrukt en zou bezorgd worden in Bergeijk (Weebosch), Luyksgestel, Riethoven en Westerhoven. Bij mijn bestelling werd vermeld dat deze overal bezorgd zou worden in week 7, uitgezonderd de brievenbussen met een nee-sticker op (Wat logisch is...). Ik ging er dan ook vanuit dat alle andere adressen mijn flyer zouden ontvangen maar helaas was dit NIET het geval. Doordat ik familie en vrienden in de omgeving heb wonen heb ik dan ook aan verschillende mensen nagevraagd of ze mijn flyer hadden ontvangen. Dit was helaas niet het geval in volgende straten: Weerderdijk te Westerhoven, Princes Margrietstraat te Bergeijk, Burgemeester Magneestraat te Bergeijk en alle omliggende straten waar ik zelf woon. Namelijk de Treurenberg, Rund, Runderbochten en den hoornman te Bergeijk. Aangezien dit de dichtstbijzijnde straten zijn, had ik er natuurlijk wel op gehoopt dat deze mijn flyer ook zouden krijgen. En niet wetende hoe het zit met alle andere straten waar ik geen navraag heb kunnen doen... Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik betaal voor een verspreiding van een flyer en dit niet overal gebeurd... Verder was ik wel zeer tevreden over het drukwerk en zag mijn flyer er zeer mooi uit en was het papier van zeer goede kwaliteit.

Score voor Verspreiden.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: