Angelique Drost van Engelen

Een bedrijf wat heel een hele slechte service heeft wat betreft, een aankoop, als dit kapot is!
Als er iets na 3 weken kapot is en niet te maken dan is het netjes dat he het vergoed
Ze geven aan dat een tas waar je mee werkt niet geschikt is voor intensief gebruik 🤔 en als er een breuk in het handvat zit ze daar niets mee kunnen
Wat een slecht bedrijf!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Een hele slechte service!!!!

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Beste mevrouw Drost van Engelen / Hairquality,
Bedankt voor uw beoordeling. Naar aanleiding van uw klacht hebben we meerdere emails met uitgewisseld. We betreuren dat u uw ontevredenheid via deze weg uit. Ook vinden jammer, dat u ondanks de uitgebreide correspondentie, de aangeboden oplossing niet heeft aanvaarden. Zoals aangegeven is kunstleer (PU), eenmaal niet slijtvast, zoals andere materialen, te noemen hard kunststof, nylon of leder. Bij aankoop van een kunstleder product kunt u de voordelen van dit product afwegen tegen de nadelen en nagaan of dit product past bij uw gebruik. Ondanks dat we van mening zijn, dat dit product niet geschikt is voor uw gebruik, hebben we u een alternatief product aangeboden, hetgeen u stellig heeft geweigerd. Bovendien blijft u terugbetaling voor dit product eisen. Het is dan teleurstellend, deze beoordeling te lezen.
We vinden voor nu dan ook dat we voldoende hebben meegedacht in deze kwestie en zeer passende oplossing hebben geboden.
We betreuren zeer de hele situatie, aangezien we deze kwestie graag voor u hadden opgelost.
We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Mocht u alsnog willen ingaan op ons aanbod, kan het natuurlijk. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Score voor Veronicanailproducts.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee