Jewel

Jammer dat retouren “tegen betaling” is.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering , goede producten

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goede morgen mevrouw Granville,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat u ons laat weten wat u van onze producten en diensten vindt!
Uw beoordeling begrijpen we dat u het jammer vindt, dat de retourneren niet kosteloos worden aangeboden. We begrijpen uw teleurstelling aangezien onze retourbeleid en lichten het graag verder voor u toe.
Veronica NAIL-PRODUCTS profileert zich als bedrijf met zeer scherpe producttarieven het hele jaar door en zeer snelle leverbelofte! Beide genoemde aspecten gaan helaas niet samen met het kosteloos retourbeleid. Aangezien we ons bewust zijn van dit aspect gaan we binnenkort graag aan onze klanten een gereduceerd tarief voor de retourzending aanbieden en op deze wijze een gedeelte van het verzendtarief ook te dragen.
Bij vragen of onduidelijkheden kunt u ons altijd e-mailen naar contact@veronicanailproducts.nl of een WhatsApp bericht sturen naar 06-58958959.
We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Twijfel nooit om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Score voor Veronicanailproducts.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja