Heldje

Snelle levering, goede producten. Alleen jammer dat het in zo’n grote doos wordt verzonden, terwijl dat niet nodig is. Ik heb liever een klein doosje, beter voor het milieu en de bezorger.

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw beoordeling, we gebruiken te allen tijde de beoordelingen van onze klanten om onze producten en diensten te blijven verbeteren!
In uw beoordeling laat u ons uw suggestie weten m.b.t. de grootte van de doos, waarin u het viertal, door u bestelde producten, heeft mogen ontvangen. We streven ernaar om ten aller tijde passende verpakking te kiezen voor iedere individuele bestelling. Daarom hebben we alle gegevens omtrent uw order erbij genomen en zien, dat in uw geval niet al te grote verpakking is gekozen. Namelijk verpakking met afmetingen 18,5 × 25,5 × 30,5 cm. Aangezien de 2 grootste producten al 20 cm, in de lengte gemeten bedroegen, is dit volgens normen wel een passende verpakking.
We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst! ;-) Mocht u alsnog advies of meer informatie nodig hebben, dan horen we het graag!
Twijfel nooit om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Score voor Veronicanailproducts.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja