Vriendelijkheid / Beleefdheid
Uitvoering van werkzaamheden
Nakomen van afspraken
Linda Kools

Nadat er 3x! iemand is langs geweest eindelijk glas kunnen bestellen, wat vervolgens 2maanden!! op zich laat wachten. Het zou na uiterlijk een maand geplaatst worden. Na een maand contact opgenomen omdat ik zonder glas zat in de tussendeuren, en kreeg vervolgens ter plekke verzonnen smoezen te horen. Toen uiteindelijk de glaszetter kwam moest hij eerst nog naar iemand anders in de straat want 'die had vast eerder gebeld dan jij'. Dit bleek 2 dagen voor het plaatsen pas besteld te zijn.
Vervolgens kreeg ik te horen dat het glas dat ik besteld had makkelijk binnen een week geplaatst had kunnen zijn omdat het gewoon op voorraad stond al die tijd en dus niet eens besteld is! Uiteraard had ik de factuur wel binnen 24 uur.

Reactie Verlaar Glasherstel:

Deels heeft mevrouw gelijk. Glas binnendeuren is voorraadproduct, echter glas voordeur niet.
Glas voordeur is volgens mal. 1e afspraak inmeten voor offerte, 2e afspraak mal maken na akkoord offerte, vervolgens glas voordeur bestellen en wegens feestdagen pas in januari kunnen plaatsen.

Score voor Verlaar Glasherstel: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw