Verhoeks & Provily Advies

Verhoeks & Provily Advies Ook benieuwd naar feedback over de webshop Verhoeks & Provily Advies? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company30
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Verhoeks & Provily Advies met 9/10. Gebaseerd op 30 ervaringen.
Deskundigheid

Beoordeling

Verhoeks & Provily Advies 1 beoordeling
Claudi
Claudi

Ik heb een heel goede ervaring opgedaan met Verhoeks & Provily! Er was nogal wat haast bij mijn studiekeuze, maar hierin heeft Evelyne mij ontzettend goed begeleid, zodat ik me toch nog op tijd bij een studie kon aanmelden. Bij het eerste gesprek had ik meteen al een goed gevoel over het traject, en dit is alleen maar toegenomen. De tests waren wel het lastigste onderdeel, maar er kwam wel echt een resultaat uit, waar ik mezelf ook helemaal in herkende. Het is echt goed geweest dat ik het traject heb gevolgd. Zonder dit traject had ik wat ik nu ga doen nooit bedacht.

Een sterk punt van Verhoeks & Provily is dat ze heel professioneel zijn. Evelyne stelde goede vragen, waar ik ook redelijk gemakkelijk antwoord op kon geven, maar met al die vragen kwamen we een heel eind verder.
Ook is het erg fijn dat ik een verkort traject kon volgen, zodat ik binnen niet al te lange tijd een rapport had.

Score voor Verhoeks & Provily Advies: 4/5
Zou u Verhoeks & Provily aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Ik heb een heel goede ervaring opgedaan met verhoeks & provily! er was nogal wat haast bij mijn studiekeuze, maar hierin heeft evelyne mij ontzettend goed begeleid, zodat ik me toch nog op tijd bij een studie kon aanmelden. bij het eerste gesprek had ik meteen al een goed gevoel over het traject, en dit is alleen maar toegenomen. de tests waren wel het lastigste onderdeel, maar er kwam wel echt een resultaat uit, waar ik mezelf ook helemaal in herkende. het is echt goed geweest dat ik het traject heb gevolgd. zonder dit traject had ik wat ik nu ga doen nooit bedacht.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn V&P.

Een adviesbureau dat weet wat kiezen voor jou betekent: dat de keuze voor een studie of het nemen van een stap in je loopbaan heel bepalend is. Daar willen wij je graag bij helpen. Onze focus ligt daarbij op jouw talent en persoonlijke ontwikkeling. Als gediplomeerd psychologen hebben wij alles in huis om jou een goed gefundeerde keuze te helpen maken. Voor onze trainingen, coachings- en assessmenttrajecten hebben wij deze kernwaarden:

Doelgericht: ook wij willen weten wat he
Adres
Wijnhaven 42