Verhoeks & Provily Advies

Verhoeks & Provily Advies Ook benieuwd naar feedback over de webshop Verhoeks & Provily Advies? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company30
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Verhoeks & Provily Advies met 9/10. Gebaseerd op 30 ervaringen.
Deskundigheid

Beoordeling

Verhoeks & Provily Advies 1 beoordeling
Marius van Zanten
Marius van Zanten

Onze ervaring met Provily en Verhoeks is positief geweest. Wij hebben gemerkt dat zij verstand van zaken hebben maar ook oog hebben voor de menselijk kant van de kandidaten.

Score voor Verhoeks & Provily Advies: 4/5
Zou u Verhoeks & Provily aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Onze ervaring met provily en verhoeks is positief geweest. wij hebben gemerkt dat zij verstand van zaken hebben maar ook oog hebben voor de menselijk kant van de kandidaten.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn V&P.

Een adviesbureau dat weet wat kiezen voor jou betekent: dat de keuze voor een studie of het nemen van een stap in je loopbaan heel bepalend is. Daar willen wij je graag bij helpen. Onze focus ligt daarbij op jouw talent en persoonlijke ontwikkeling. Als gediplomeerd psychologen hebben wij alles in huis om jou een goed gefundeerde keuze te helpen maken. Voor onze trainingen, coachings- en assessmenttrajecten hebben wij deze kernwaarden:

Doelgericht: ook wij willen weten wat he
Adres
Wijnhaven 42