Verhoeks & Provily Advies

Verhoeks & Provily Advies Ook benieuwd naar feedback over de webshop Verhoeks & Provily Advies? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company30
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Verhoeks & Provily Advies met 9/10. Gebaseerd op 30 ervaringen.
Deskundigheid
Zeer goed (9/10)

Beoordeling

Verhoeks & Provily Advies 1 beoordeling
Zeer goed (9/10)

Ik kijk met veel plezier terug op mijn studiekeuzetraject bij Verhoeks & Provily. Vanaf het eerste gesprek goed en leuk contact, goede gesprekken achter de rug en serieuze testen gemaakt waaruit ook een serieus resultaat kwam. Er werd tijd voor mij genomen, verschillende keuzes bekeken en een inhoudelijk goed rapport verstrekt. Kan niet anders zeggen dan dat het traject TOP was! Bedankt!

De geduldigheid en gezellige, informele sfeer. Je kunt er echt jezelf zijn!

Score voor Verhoeks & Provily Advies: 4.5/5
Zou u Verhoeks & Provily aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Ik kijk met veel plezier terug op mijn studiekeuzetraject bij verhoeks & provily. vanaf het eerste gesprek goed en leuk contact, goede gesprekken achter de rug en serieuze testen gemaakt waaruit ook een serieus resultaat kwam. er werd tijd voor mij genomen, verschillende keuzes bekeken en een inhoudelijk goed rapport verstrekt. kan niet anders zeggen dan dat het traject top was! bedankt!.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn V&P.

Een adviesbureau dat weet wat kiezen voor jou betekent: dat de keuze voor een studie of het nemen van een stap in je loopbaan heel bepalend is. Daar willen wij je graag bij helpen. Onze focus ligt daarbij op jouw talent en persoonlijke ontwikkeling. Als gediplomeerd psychologen hebben wij alles in huis om jou een goed gefundeerde keuze te helpen maken. Voor onze trainingen, coachings- en assessmenttrajecten hebben wij deze kernwaarden:

Doelgericht: ook wij willen weten wat he
Adres
Wijnhaven 42