Deskundigheid
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Machteld Haase

Verhoeks & Provily heeft bij mij ervaren als uitstekend! Vanaf het begin tot het einde wordt je echt heel goed begeleid om tot een goede keus te komen. Die keus maak je uiteindelijk ook zelf, terwijl ik had verwacht dat er iets uit de test kwam 'rollen'. De gesprekken waren ook heel erg fijn en ik voelde mij ook erg op m'n gemak! Ik had ook echt niet het idee dat ik tegen een vreemde aan het praten was, want zij wist al zo snel, zo veel van mij af en daardoor kon je ook zien dat ze echt luisterde, en zich er ook echt in had verdiept! Ook ben ik heel veel over mezelf te weten gekomen en dat vond ik ook echt wel leuk en leerzaam!

- Evelyne stelde mij echt heel erg op mijn gemak en luisterde echt heel erg goed!
- Ik vond het ook echt goed dat je uiteindelijk echt zelf kiest, en niet dat er is uit komt 'rollen' en dat is het.
- Je krijgt een heel uitgebreid rapport mee ter afsluiting, en dat is echt heel uitgebreid en dat vind ik echt goed! Zo heb je nog iets om later naar terug te kijken en is het niet bij de laatste afspraak ook echt klaar en kan je de informatie die je te weten bent gekomen, alleen maar vertellen.

Score voor V&P Talent en ontwikkeling: 5/5
Zou u V&P aanbevelen? Ja