Het door mij bestelde producten zijn de andere dag geleverd ondanks dat ik het pas mijn bestelling plaatste tussen 16 en 16.30 uur. Dus dat is fantastisch. Echter het door mij bestelde is niet geleverd zoals ik bestelde, n.l. ik bestelde 2x 2,5 liter en kreeg 1 x 5 liter. Dat is jammer want ik bestelde bewust 2x 2,5 liter, dus ik betaalde hiervoor ook 2x € 10,00 per blik extra voor voor verf op kleur i.p.v. € 10,00. Dus nu € 10,00 teveel betaald (hopelijk krijg ik hier nog bericht over)
Alle producten staan nog niet op de site heb daarom moeten bellen voor een platte kwast geschikt voor watergedragen verf. Ik moest maar de kwast invullen voor terpentine gedragen verf, hun zouden dat wel regelen en dat is ook gebeurd echter ik heb meer betaald dan de prijs die op de ontvangen kwast stond n.l. € 9,95 ik betaalde € 12,95. Dus alles bij elkaar heb ik € 13,00 teveel betaald. Ik ga er vanuit dat dit alsnog verrekend gaat worden.

Reageren goed op een mail en geven desgewenst advies. Snelle levering.

Website z.s.m. compleet maken zodat er bestelt kan worden wat er te koop is.
Lever de gevraagde producten zoals ze besteld zijn, wil je hier vanaf wijken neem dan eerst contact met de klant op.

Score voor Verf en Behangland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 77