Veneta

Kwaliteit

Gerard uit het Limburgse Stein

Een paar maanden geleden ging ik op zoek naar een ander "gordijnenbedrijf".
De lokale stoffeerder was gestopt.
ik wilde een bedrijf dat mij alles uit handen nam. Ik wenste enkel te bestellen en een redelijke
prijs te betalen. Ik wilde duidelijk geen hoofdprijs betalen !
Mijn oog viel op Veneta. Ik dacht eh alles via internet ?
Ja we leven in 2021 dus ook gordijnen en dergelijke kan bij Veneta via internet. Ik bestelde via Veneta een adviseur (Raf). Die kwam op het gewenste tijdstip naar de nieuwe woning. Met heel veel boeken en koffers met gordijnen en duo rolgordijnen voorbeelden om uit te zoeken. Mijn wensen werden perfect in het koopadvies verwerkt. Het geheel werd professioneel met digitale meetapparatuur gemeten en de goederen werden besteld. Er werd een gedeelte betaald en er werd begonnen met het maken van de spullen. Tevens werd er een montage afspraak gemaakt. De monteurs (Raymond en Emile) kwamen met de netjes per item ingepakte spullen naar het verre Stein. Ik zag direct aan hun optreden en gereedschap dat het hier ging om vakmensen ging. Een duo dat zelfstandig en ook als duo goed kan samen werken. Met een groot inschattingsvermogen. Gordijnen en duo's ophangen is immers secuur werk. en zo werd het ook gedaan. Goed bekijken en meten leidt immers tot perfectie voor de klant. De stukken zijn perfect opgehangen en geplaatst. Chapeau.
Voor mij was Veneta nieuw en een uitdaging. De site was duidelijk. De adviseur was helder in zijn adviseren en de monteurs hebben hun taak goed volbracht. En niet te vergeten de telefooncentrale werd door vriendelijke hulpvaardige mensen bediend.
Veneta je doet het met je bedrijf en personeel goed !

Opvallende sterke punten:

Zeer overzichtelijk, vakbekwaam en correct

Score voor Veneta: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: