Veneta

Kwaliteit

Mandy

Nooit meer Veneta!!

Opvallende sterke punten:

Vertegenwoordiger kon vrij snel komen voor alles op te meten, en de levertijd is snel, maar dat is dan ook alles!
1. Dakrolgordijn zou altijd moeten passen volgens code. Echter zodra het helemaal dicht is, scheurt het aan beide kanten uit de rail.
2. Overgordijnen werden tot 3x toe opnieuw geleverd. Eerste keer verkeerd gemeten door vertegenwoordiger ( kan gebeuren) tweede keer zelf opgemeten en maten doorgegeven echter verkeerd overgenomen door vertegenwoordiger. Derde poging uiteindelijk in orde.
3. Kleur metallic doorgegeven voor de aluminium jaloezieën, op offerte stond echter zwart. Voor zekerheid aangegeven dit klopt niet. Werd verzekerd dat het klopt! Wordt er echter zwart geleverd want metallic is niet in 50mm leverbaar. Nou laat dan maar gaan want we moeten iets voor de ramen hebben! Zijn de eindkapjes wit/doorzichtig plastic die eroverheen zitten (niet zoals op de foto) wederom nagevraagd of dit de afwerking is van Veneta. Nee dat wat het niet, de juiste eindkapjes waren niet voorradig in de fabriek maar dit zou nog nageleverd worden. Bijna 3 maanden later nog altijd niets ontvangen en niets meer vernomen!

Dus nee voor ons NOOIT meer Veneta. Spijt van deze aankopen!

Reactie Veneta:

Goedemiddag,
Bedankt voor het plaatsen van je review, wij waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen!
Vanuit je persoonlijke adviseur heb ik begrepen dat jullie inmiddels contact hebben gehad en dat hij bij je langskomt om samen tot een passende oplossing te komen.
Ik wens je vooralsnog een fijne dag toe!
Nadine - Veneta.com

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: