Cheyenne Schuit

Geweldige service en kwaliteit. Vorig jaar ongeveer 15 tot 20 videobanden om laten zetten naar een DVD, zodat mijn moeder weer naar filmfragmenten kan kijken van mijn overleden vader. Mijn moeder kijkt hier nog steeds elke dag naar. De kwaliteit blijft uitstekend. Voor een betrouwbare, hoogwaardige, snelle en zorgvuldige service, moet je zeker hier zijn!

Xzmyra, de eigenaar van het bedrijf, is heel erg professioneel en een grote schat! Ze beseft dat de banden vaak emotionele content kan bevatten en gaat hier heel zorgvuldig mee om. Dit vind je niet bij een Hema terug. Bij ons bleek dat er een dubbele videoband tussen zat, wat zij dan ook gelijk heeft gemeld. Als de kwaliteit van de videoband wat minder was, ging zij gelijk met ons in overleg wat zij kon doen en wat wij daarmee wilden. Ik ben blij dat wij haar onze kostbare videobanden hebben toevertrouwd, wat de service was geweldig! En het resultaat mag er zeker wezen, mijn moeder kijkt elke dag met een lach naar de fragmenten terug. Dankjewel Xzmyra!

Score voor Vanvideonaardvd.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw