Anne-Fleur Hensen

Ik ben blij dat jullie de flutees aanbieden alleen vind ik als ik eerlijk bent de prijs veel te hoog voor zo'n plastic ding. Ik heb ook pinnetjes besteld bij Ali Express (zonder gaatje waar de oorbel ik kan) en dan heb je voor een paar euro 50 stuks. Dit vind ik wel erg jammer en ben wel benieuwd waarom dit zo duur is. Normaal ben ik over de prijs echt makkelijk maar toen ik dit zag voelde ik me wel een beetje opgelicht, maarja... ik heb een zeer erge nikkelallergie en moet het wel aanschaffen als ik oorbellen wil dragen. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie iets aan de prijs kunnen doen, of vaste klanten een korting aanbieden want ik zie nooit aanbiedingen in mijn emailbox.

Fijn dat jullie Flutees aanbieden die bijna nergens te verkrijgen zijn.

Eerlijke prijs voor de Flutees en vaste klanten korting geven.

Reactie Vanderbend.nl:

Beste Fleur,
Hartelijk dank voor het plaatsen van de review naar aanleiding van uw ervaring met de Flutees. Helaas hebben wij nauwelijks invloed op de kost- en/of verkoopprijs. Wij importeren dit product vanuit Duitsland voor de Nederlandse markt en zijn dus ook afhankelijk van wat de fabrikant aan ons doorberekent. Wij realiseren ons dat het prijsverschil vergeleken met alternatieven op chinese sites, soms erg groot is. Echter, veel producten die op deze platforms worden aangeboden lijken vaak erg goedkoop, maar er zijn wel degelijk essentiële verschillen welke vaak door consumenten over het hoofd worden gezien. Voor dit specifieke product heb ik de belangrijkste voordelen hieronder voor u uiteengezet:
Flutees beschermhulzen voor oorstekers:
Gekeurd en officieel geregistreerd als medisch hulpmiddel. (Dit is belangrijk en verplicht omdat het product de huid “doorboort’)
Vervaardigd van speciaal medisch materiaal zonder toevoeging van siliconen of andere, mogelijke schadelijke, componenten
Hygiënisch per paar verpakt
Voorzien van een keurmerk
Voorzien van een uitgebreide gebruiksaanwijzing
Soortgelijke (namaak) producten uit China zijn vaak lang onderweg, hebben geen enkele vorm van controle qua productie, materiaalkeuze etc, bevatten vaak allergenen en zijn onhygiënisch per bulk verpakt, bovendien hebben deze alternatieven al helemaal geen keurmerk. Wanneer u waarde hecht aan de kwaliteit aan een specifiek medisch hulpmiddel is het niet raadzaam om dergelijke niet geregistreerde producten bij Chinese groothandels te bestellen.
Het klopt dat wij onze klanten niet veelvuldig mailen over aanbiedingen, acties, klantenkortingen etc. Wij hebben hier heel bewust voor gekozen omdat consumenten in het algemeen al worden overspoeld met reclame via email of andere media. In veel gevallen wekt dit irritatie en zijn dit soort aanbiedingen in werkelijkheid lang niet altijd lucratief. Veel fabrikanten bedienen zich van trucs om consumenten over te halen om snel te beslissen. Wij hebben er als organisatie voor gekozen om kwalitatief goede en betrouwbare producten te leveren voor een eerlijke prijs.
Hopelijk hebben wij uw vragen naar tevredenheid kunnen beantwoorden.
Annemarie van der Bend

Score voor Vanderbend.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Flutees