Meijer

DRAMATISCH!
Communicatie is waardeloos! Bestelling op zondag 20 september geplaatst. Op woensdag 30 september kreeg ik de helft van deze bestelling geleverd. Ik heb de avond van tevoren (29 september om 17.27 uur) een mail ontvangen waarin staat dat de andere helft later na geleverd gaat worden. Ik ben zeer ontevreden over de late communicatie! Voor vrijdag 2 september had ik een timmerman gepland staan om een schuur van het hout te bouwen, echter heb ik deze op het allerlaatste moment af moeten zeggen wegens een halve levering van het hout. Alle begrip voor leveringsvertraging door corona (stond ook website vermeld), maar geef dan geen leveringsdata door of communiceer tijdig (en telefonisch in plaats van per mail met risico op spambox).

Vervolgens zou het tweede deel mogelijk 5 oktober geleverd worden, dit ging helaas ook niet lukken.
Uiteindelijk kreeg een mail met daarin de leverdatum van maandag 12 oktober. Op 8 oktober werd ik gebeld dat deze leveringsdatum ook niet ging lukken, wanneer het wel geleverd kan worden is onduidelijk.

Al met al ben ik zeer ontevreden over de communicatie, ik vind dit geen service. Nogmaals, ik heb alle begrip voor leveringsproblemen in verband met corona. Echter communicatie is drama! Ik zat met een halve bestelling in mijn achtertuin waar ik niets mee kon, als de communicatie ten aanzien van de leveringsproblemen beter was geweest had ik de mogelijkheid gehad om te vragen de gehele bestelling in één keer te leveren, maar die kans heb ik helaas niet gehad.

Daarnaast:
- Fors kleurverschil in de geleverde planken!
- Vuren mastiek schroot geleverd met forse scheur (bijna doormidden)!

Communicatie!!!!!!

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste,
Bedankt voor uw reactie. Zoals we ook in ons telefonische en schriftelijke contact hebben aangegeven, vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Wat betreft de levertijden speelt inderdaad de coronacrisis een erg grote rol en zijn wij voor diverse producten afhankelijk van de communicatie vanuit onze leveranciers. Uiteraard willen wij onze klanten graag zo snel mogelijk op de hoogte brengen, maar in dit geval hebben wij u niet eerder op de hoogte kunnen brengen aangezien wij ook geen informatie vanuit onze leverancier ontvangen hebben (ondanks meerdere contactmomenten met hen).
Voor wat betreft de scheur in de vuren mastiek schroot. Deze klacht heeft u bij ons aangeven per mail, waarvoor dank. Het aankoopbedrag hebben we aan u teruggestort. Het kleurverschil in het hout is ook te verklaren: hout is en blijft natuurproduct waarbij niet alle planken dezelfde kleur hebben. Hierover is op onze website per product uitgebreide informatie te vinden.
Ondanks de ontzettend vervelende omstandigheden en langere levertijden hebben onze uiterste best gedaan door samen te zoeken naar passende oplossingen. Onze excuses dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Team Vandentop Tuinhout

Score voor Vandentop Tuinhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Woonplaats: Tuinhout