Particulier

Slecht kom een bestelling ophalen die klaar zou staan en dan blijkt dat alles toch niet op voorraad is dan word een nalevering belooft.
Waar ik al bijna 2 maanden op zit te wachten..
En vanuit bedrijfskant word ik niet op de hoogte gehouden en aan de telefoon niet begripvol te woord gestaan.
Waardoor ik maar de hele nalevering heb geannuleerd.

Wat meer communicatie vanuit het bedrijf als niet geleverd of op tijd geleverd kan worden ipv dat ik zelf er steeds achter aan moet.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste heer/mevrouw,
We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en dat u niet begripvol te woord gestaan bent aan de telefoon. Dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Graag geven we wel een korte toelichting op het probleem dat ontstaan is.
Door de uitbraak van het coronavirus is de vraag naar tuinhout afgelopen jaar ontzettend toegenomen. Hierdoor is schaarste in de markt ontstaan, waardoor diverse producten slecht leverbaar zijn. Dit was ook te lezen op onze website. En dit was helaas ook het geval met de tuinhekpoort die u besteld heeft. Onze leverancier heeft ons niet op de hoogte gebracht van de (veel) langere levertijd, waardoor wij u hier geen informatie over hebben kunnen verstrekken.
Op basis van uw review hebben we in ieder geval de procedure aangescherpt om klanten beter op te hoogte te houden over orders die nog niet op voorraad zijn.
Team Vandentop Tuinhout

Score voor Vandentop Tuinhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Woonplaats: Voortuinhek met poort Douglas