Van den berg

Ergens goed en niet goed
Er zou tussen vijf dagen of vijtien dagen geleverd worden maar helaas moeten de bomen nog gekapt worden en gedroogt
Ik vind dat het bedrijf wel eerder melding had moeten maken.

Eerder op de hoogte melden wanneer geleverd word

Belofte maak schuld maar ja had al betaald

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste heer Van den Berg,
We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag geven we een korte uitleg van wat er aan de gebeurd is.
Door de uitbraak van het coronavirus is de vraag naar tuinhout afgelopen jaar ontzettend toegenomen. Hierdoor is schaarste in de markt ontstaan, waardoor diverse producten – zoals kastanjehout & douglas hout – erg slecht leverbaar zijn.
Helaas geldt dit ook voor de douglashouten waaierschermen die u bij ons besteld hebt. We hadden hier inderdaad eerder melding van moeten op onze website, maar dit is ons door de extreme drukte helaas niet gelukt.
Via deze weg bieden we dan ook graag onze excuses aan voor de erg lange levertijd. Dit is niet onze manier van werken, maar is door de extreme drukte wel gebeurd.
Op basis van uw review hebben we in ieder geval de informatie op onze website aangepast, zodat mensen op de hoogte zijn van de lange levertijd.
Team Vandentop Tuinhout

Score voor Vandentop Tuinhout: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats: 2x waaiers