Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Bent u tevreden over de bejegening en behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling naar VandenBroecke Kliniek te gaan?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Verk

In eerste instantie bij dr. Rhemrev de intake gedaan. Erg duidelijk. Vriendelijk.
Door mij verkeerd geplande datum kon ik niet meer bij dr Rhemrev maar bij dr Beekman. Hier geen intake van gekregen maar er werd op mijn ogen getekend en linia recta gesneden. Ik zag er erg tegenop. 5 jaar lang gespaard en toen steeds uitgesteld.
Verpleegkundige verontschuldigde zich voor het "snelle" behandelen van de arts. Aan 1 oog halve centimeter langer litteken. En oogleden staan nog steeds "strak" na 5 mnd. Voel het nog steeds.
De "zakken" boven mijn ogen zijn nog hetzelfde dus nog steeds zwaar gevoel.
Er heeft ook niemand in mijn omgeving gezegd of ik "iets" had laten doen. Maw niemand ziet iets. Littekens zijn wel mooi genezen door nog steeds 2x per dag te smeren met litteken crème.

Goede duidelijke site. Mooie kliniek.
Zeer vriendelijk personeel. Goede nazorg door verpleegkundige.

Door welke plastisch chirurg bent u behandeld?

Beekmans

Reactie VandenBroecke Kliniek:

Beste mevrouw Verk,
Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent met uw behandeling. Vaak stellen mensen een zo kort mogelijke operatie juist op prijs, in uw geval was dat niet zo en/of voelde het voor u te snel en dat betreuren wij. De voor-en-na foto's die u tijdens de nacontrole ontvangen heeft, hebben wij net nogmaals bekeken en daar is toch een heel duidelijk verschil te zien. Voor de zekerheid hebben wij u deze foto's wederom per email toegestuurd. Mocht u het resultaat van uw behandeling nog een keer met dokter Beekmans willen bespreken kan dat uiteraard ook. Wij nemen hiervoor vandaag contact met u op!

Score voor VandenBroecke Kliniek: 3/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Geslacht: Vrouw
Soort behandeling: